کلیه بیمار شکست با کراتینین 7.1 آیا درمانی به جای دیگر از پیوند وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار شکست با کراتینین 7.1 آیا درمانی به جای دیگر از پیوند وجود دارد

"پدر من است سطح کراتینین بالا تا 7.1 می تواند به شما نشان می دهد هر گونه درمان به جای پیوند؟" در واقع، دیالیز و پیوند دو روش رایج برای درمان نارسایی کلیه، اما هر دو آنها را خواهد مقدار زیادی از پول هزینه و آوردن کنار به کنار هم -effect. بنابراین مردم می خواهند برای پیدا کردن برخی از راه های است که می تواند به آنها کمک یک زندگی با کیفیت زندگی بدون هزینه پول زیادی.
در درمانگاه، پس از کراتینین بیمار سطح بالا به 8.0 یا عملکرد کلیه خود را فقط سمت چپ پایین تر از 15 درصد، پزشکان آنها را توصیه به گرفتن دیالیز یا پیوند. اما در واقع، برای بیمار با علایم جدی، آنها ممکن است آنها را قبل از آن را. بنابراین برای کلیه بیماران نارسایی با کراتینین 7.1 آنها روبرو هستند این انتخاب را به دیالیز یا پیوند.
با این حال، همانطور که همه ما می دانیم هر دو آنها را خواهد مقدار زیادی از پول هزینه و آوردن بسیاری از عوارض جانبی. بنابراین مردم به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیگر.
آیا درمانی دیگر به جای پیوند و دیالیز در درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می توان آن را یک جایگزین خوب از این دو درمان همانطور که در بالا ذکر شده است. این می تواند کمک بیمار بیماری کلیوی لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه خود را.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟
شما می دانید این نوع از درمان دارای چهار تابع اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. با این چهار تابع، این درمان می تواند گردش خون ترویج، تخلیه حالت سکون و سموم از بدن، تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.1، آنها می توانند شانس برای جلوگیری از پیوند و دیالیز با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy داشته باشد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: